شرکت گاز مازندران پارسال توانست بیش از ۶۰ هزار مشترک جدید را جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمزه امیرتیموری سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه با وجود تنگنا‌های مالی دولت و افزایش هزینه اجرای پروژه‌ها، بیش از ۶۰ هزار مشترک شهری و روستایی مازندران پارسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

اوافزود: گازرسانی به ۷۸ روستای استان با هزینه سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پارسال تکمیل و مشعل گاز در این روستا‌ها روشن شد.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام این که در حال حاضر ۲ هزار و ۳۶۱ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: ۸ شهر و یکهزار و ۱۰۰ روستا مازندران در دولت یازدهم و دوازدهم گازدار شدند.

امیرتیموری افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۱۸۴ روستای مناطق کوهستانی در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود در صورت رفع موانع و تامین اعتبارات لازم بالغ بر ۱۰۰ روستا با ۴۵ تا ۵۰ هزار مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: طرح گازرسانی به ۴۰۰ روستای کم خانوار هم در مرحله مطالعه قرار دارد.

او مهم‌ترین معضل در اجرای طرح‌های گاز رسانی در استان را لوله گذاری در حاشیه جاده‌های اصلی و فرعی منتهی به داخل بافت روستایی برشمرد و افزود: خوشبختانه برای عملیات لوله گذاری و نصب علمک در داخل روستا‌ها با همکاری مسئولین و مردم، کار‌ها با سرعت انجام می‌شود.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام این که تمامی روستا‌های واقع در مناطق جلگه‌ای و ساحلی مازندران از گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد روستا‌های کوهپایه‌ای استان نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شدند و برنامه برای گازرسانی به بقیه روستا‌های واجد شرایط هم تدوین و در دست اقدام است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.