بسته اخبار حوادث قم در ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰؛

پلمب سه عطاری در قم / مرگ دلخراش عابر۶۰ ساله/سارقان مغازه های قم به دام افتادند

مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را در این بسته دنبال کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از پلمب سه عطاری ،دستگیری سارقان مغازه های قم و  مرگ دلخراش عابر۶۰  ساله حکایت دارد.

پلمب ۳ عطاری در قم

 سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد: با توجه به دریافت اخباری مبنی بر فروش دارو‌های غیرمجاز ترک اعتیاد از سوی تعدادی از عطاری‌ها در شهر قم بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، تعداد ۳ عطاری را شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضایی و اخذ مجوز از این واحدها بازرسی صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بازرسی از این مغازه‌ها انواع قرص و شربت غیرمجاز متادون و ترامادول کشف شد و در این رابطه ۳ متهم دستگیر و هر ۳ واحد صنفی پلمب شدند.

مرگ دلخراش عابر پیاده در روستای جنت آباد

سرهنگ مختار پناهی،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم  اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با عابر پیاده در محور روستای جنت آباد استان قم بلافاصله گشت انتظامی پلیس راه در محل حادثه حاضر شد.

او افزود: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس از محل حادثه ،مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با عابرپیاده پيرمردی حدودا ۶۰ ساله كه در حال عبور از محل بوده، برخورد و در دم فوت کرده است.

پناهی عنوان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان بی توجهی به جلو از سوی راننده سواری ۲۰۶ اعلام شد.

سارقان مغازه های قم به دام افتادند

بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: از اواخر پارسال در پی وقوع سرقت‌های سریالی مغازه در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان بدون این که هیچ ردی از خود به جای بگذارند، سرقت‌ها را نیمه شب و از طریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خاکستری انجام داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند خودروی مذکور اجاره‌ای و پلاک آن جعلی است، بنابراین کار تخصصی و پیچیده پلیس در این زمینه آغاز و سرانجام پس از ۲ ماه تلاش شبانه روزی، متهم اصلی دستگیر شد.

او گفت: سپس با تلاش‌های صورت گرفته ۲ همدست نام‌برده نیز طی عملیاتی دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو ساینا که سارقان به وسیله آن در محل‌های وقوع سرقت حاضر می شدند و متهم اصلی را در صورت نیاز به کمک همراهی می‌کردند، توقیف شد.

اسماعیلی افزود: متهمان طی تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت مغازه اعم از ابزار آلات، لباس فروشی، کفش فروشی، خشکبار و … اعتراف کردند که بیش از ۲۲ میلیارد ریال اموال سرقتی در این رابطه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متأسفانه این افراد سابقه دار پس از آزادی از زندان مجدداً اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند.

اسماعیلی با بیان این که متهمان با دستور مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند از کسبه خواست در صورتی که از طریق خودرو پژوی خاکستری مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار