استاندار لرستان گفت: ۳۷۵ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند بوده‌اند که این عدد اکنون با رشد پنج برابری به یک هزار و ۸۸۱ روستا رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،خادمی استاندار لرستان گفت: ۳۷۵ روستای استان تا قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره‌مند بوده‌اند که این عدد اکنون با رشد پنج برابری به یک هزار و ۸۸۱ روستا رسیده است.

 خادمی  در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی روز شورا‌ها به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افزود: گزارش ارائه شده این جلسه در زمینه خدمت رسانی به روستا‌های کشور در دولت تدبیر و امید بسیار امیدوار کننده و قابل قبول بود.

او اظهار داشت: جمعیت روستایی لرستان بالاتر از میانگین کشوری می‌باشد و در دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در روستا‌های این استان انجام گرفته است.

استاندار لرستان بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، یکهزار و ۲۶۰ روستای استان از اینترنت بهره‌مند شده اند در حالی که پیش از آن هیچ روستایی در این استان اینترنت نداشت.

خادمی اجرای طرح‌های هادی روستایی را از اقدامات ارزشمند دولت برشمرد و تصریح کرد: طرح‌های هادی لرستان از ۳۲۲ روستا قبل از دولت تدبیرو امید اکنون به ۸۱۱ روستا رسیده است.

او همچنین افزایش سه برابری تعداد کتابخانه‌های عمومی روستایی استان از چهار به ۱۳ باب را یک اقدام مهم دانست و ادامه داد: ۱۳ مدرسه شبانه روزی روستایی لرستان نیز اکنون به ۹۱ باب افزایش یافته و اقدام دولت در رشد هفت برابری این مدارس قابل دفاع است.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به روستا‌ها گفت: روستا‌ها در ابتدا از امکانات مناسبی بهره‌مند نبوده‌اند، اما با وجود این اقدامات، همچنان کمبود‌های بسیاری وجود دارد که باید با کار فراوان حق قانونی روستاییان در دسترسی به خدمات ادا شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.