رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طی پارسال شاهد رشد ۲۰ درصدی محصولات فولادی در شرکت‌های فعال در سطح استان بودیم.

امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رشد کم نظیر ۲۰ درصدی محصولات فولادی را با همت و کوشش شرکت‌های فعال استان در این زمینه طی پارسال شاهد بودیم.
 
او بیان داشت: پیرو شعار سال ۹۹ بنام جهش تولید و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید و جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه و با توجه به همه محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که طی پارسال با آن درگیر بودیم، این اتفاق مهم رخ داده است.
 
نظری اظهار کرد: افزایش محصولات فولادی بیشتر در زمینه تولید میلگرد، ورق و لوله فولادی به ظرفیت ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۳۳ تُن که به موجب آن خوزستان موفق به افزایش تولید در کشور شده از جمله دستاورد‌های این صنعت در استان بوده، ضمن اینکه در تولید محصولات فولادی نیاز صنایع پایین دستی به این محصولات را تا حدود زیادی مرتفع نموده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: با توجه به پتانسیل و موقعیت جغرافیایی استان با این روند علاوه بر افزایش اشتغال رشد اقتصادی در زمینه تولید محصولات فولادی طی امسال بوده و با داشتن مزیت‌های صادراتی به زودی این استان در رتبه حائز اهمیت این صنایع و تولیدات مهم قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.