مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به ۱۰ مصوبه مهم بورسی دولت، گفت : سه تا از این مصوبات بلافاصله قابلیت اجرایی داشت و همین سبب شد دیروز و امروز شاهد بازار مثبتی باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در خصوص کارت‌های اعتباری سهام عدالت، گفت : مشمولان غیرمستقیم و افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده و تاکنون اقدام به فروش سهام خود نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت این کارت‌های اعتباری اقدام کنند.

او گفت : پارسال فراخوانی داده شد که افرادی بتوانند با انتخاب روش مستقیم، سهام خود را مدیریت کنند که برخی‌ها درخواست فروش دادند و عده‌ای هم درخواست فروش نداده‌اند که این افراد می‌توانند برای دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: دو بانک الان کار اهدای کارت‌ها را انجام می‌دهند و ۱۱ بانک دیگر در حال طی کردن فرایند‌ها و آماده کردن زیرساخت‌ها برای این امر هستند.

او در خصوص مصوبات اخیر دولت در مورد بازار سرمایه، افزود: روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصادی دولت ۱۰ مصوبه برای بازار سرمایه و بورس اعلام شد که سه تا از این مصوبات بلافاصله قابلیت اجرایی داشت و همین سبب شد دیروز و امروز بازار را مثبت ببینیم امروز شاخص ۵ هزار و ۱۰۰ واحد رشد داشته و به یک میلیون و ۲۰۷ واحد رسیده است.

بهمن گفت: هفت تا از این مصوبات باید در جلسه سران قوا مطرح و تاییدیه‌های لازم را بگیرد که اگر این موارد تایید شود قطعا بازار روز‌های خوبی را در انتظار خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.