به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان بی سی، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، اعلام کرد که تعداد زیادی از ویژگیها برای اینستاگرام در حال آماده سازی هستند تا به سازندگان محتوا کمک کند درآمد بیشتری از محتوای خود کسب کنند. این ویژگیهای جدید شامل بازاری است که به نشانهای تجاری کمک میکنند تا با انتشار محتوای مفید و مرتبط بتوانند مشتریان حوزه کاری خود را راحتتر به سمت صفحات مربوطه هدایت کنند.
آدام ماسری رئیس اینستاگرام گفت: در حال حاضر، بسیاری از سازندگان شبکههای اجتماعی برای ارسال مطالب پشتیبانی شده پول دریافت میکنند، اما هدف اینستاگرام این است که نقش بیشتری در کمک به نشانهای تجاری برای کشف سازندگان داشته باشد.
ماسری در یک پخش زنده اینستاگرامی با زاکربرگ گفت: "ما باید بتوانیم به نشانهای تجاری کمک کنیم تا سازندگانی پیدا کنند و در کاری که آنها سعی در انجام آن دارند منحصر به فرد باشند و بالعکس. "
سال قبل شرکتهای فیس بوک و اینستاگرام قدم بزرگی در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت فروشگاههای فیس بوک (Facebook Shops) به کسب و کارها این امکان را میدهد که صفحات خود را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. فیس بوک میگوید این قابلیت به کسب و کارهای کوچکی که به خاطر ویروس کرونا آسیب دیدهاند، کمک میکند.
علاوه بر این، زاکربرگ از راه اندازی یک بازار همکاری در فروش خبر داد که به سازندگان محتوا این امکان را میدهد تا درآمد بیشتری کسب کنند.
چندی پیش هم اعلام شد، برنامهای که شرکت فیس بوک برای بهبود وضعیت تولید کنندگان محتوای خود در نظر گرفته است به نفع میلیونها اینفلوئنسر عضو این شبکه اجتماعی خواهد بود و به آنها امکان کسب درآمد از محتوای تولید شده را خواهد داد. ظاهرا این امکانات به کمک تنظیماتی در بخش Creator در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت و افراد میتوانند با مراجعه به این بخش و با پر کردن چند کادر به راحتی به امکانات مذکور دسترسی داشته باشند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/