در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید

اولین توضیحات نویسنده «بچه مهندس» درباره بازیگر جایگزین جواد جوادی/ شفاف سازی مجری «طبیب» بابت استوری صفحه‌اش/عمو و خاله های برنامه کودک در یک قاب


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سالار عقیلی، از خوانندگان موسیقی سنتی کشورمان پستی متفاوت را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«ستاره‌ی این روز‌های بسکتبال دنیا پری پتی دوست داشتنی که با اون پرتاپ سه امتیازی خارق العاده تیم بسکتبال شهرداری گرگان رو به دنیا معرفی کرد. این قهرمانی شیرین را به همه هم استانی‌های عزیزم تبریک عرض می‌نمایم.»

بسته هنرمندان

میلاد کی مرام از هنرمندان سینما و تلویزیون کشورمان مطلبی زیبا را در صفحه اش در اینستاگرام منتشر کرد. کی مرام در مطلبی نوشت:

«چه بی رحمانه و بی تمنا حضورت را حس میکنم.
چه عاشقانه لحظاتیست حس بودنت.
و چه کافی برای من.
لمس بودنت، و همین حال، برای تمام من کافیست (خدای زیبای دنیای کوچک ما آدم ها).
پ ن:و خدایی که به شدت کافیست.»

بسته هنرمندان

محمد بحرانی، بازیگر سنما و تئاتر و عروسک گردان کشورمان با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت:

«چنین است رسم سرای درشت
گهی پشت بر زین گهی زین به پشت.
موتور مال من نیست. عکس مال قبلهاست. پشت صحنه‌ی یه برنامه.»

بسته هنرمندان

داریوش فرضیایی، از مجریان توانمند برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان درخواستی از وزیر آموزش و پرورش کشورمان را در فضای مجازی منتشر کرد. فرضیایی در این پست نوشت:


«جناب آقای وزیر محترم آموزش و پرورش:
در شرایط کنونی شیوع کرونا و گستردگی موج چهارم این بیماری خواهشندم در این رابطه تجدید نظر فرمایید یا ترتیبی اتخاذ کنید تا فرزندان دلبندمان دچار اتفاق غیرقابل جبرانی نشوند، زیرا اکثرا خانواده‌ها و دانش آموزان نگران این موضوع هستند
ایکاش برگزاری امتحانات به تعویق میفتاد یا حتی میشد بصورت مجازی باشد، از شما بعنوان یک هموطن تقاضامندم به این مسئله رسیدگی فرمایید
خداوند یار و نگهدارتان باشد.»

بسته هنرمندان


مهدی پاکدل، از هنرمندان سینما و تئاتر به مناسبت صدمین سال تولد سیمین دانشور، ویدئویی شامل مجموعه آثار این نویسنده کشورمان را در اینستاگرامش منتشر کرد. آقای پاکدل نوشت:

«خواستیم به رسم گرامی‌داشت در صدمین سال تولد سیمین دانشور بانوی ادبیات ایران این پست سه‌شنبه ۷ اردیبهشت در صفحات ایرانیان بسان شمع تولدش روشن شود تا نسل‌های جوان‌تر با بانوی افتخار آفرین سرزمینمان آشناتر شوند.»

بسته هنرمندان

مهتاب کرامتی، از هنرمندان سینما و تلویزیون کشورمان مطلبی درباره یادآوری واکسیناسیون کودکان به والدین در  دوران شیوع کرونا در صفحه اش در فضای مجازی منتشر کرد. کرامتی ضمن انتشار یک عکس نوشت:

«عکس را دو سال پیش در بازدیدی به همراه یونیسف از مرکز بهداشتی در نزدیکی شهر آق قلا در استان گلستان ثبت کردیم.

همه گیری کووید-۱۹ نباید باعث شود از دیگر بیماری‌های دوران کودکی غافل شویم.

برای واکسیناسیون کودکان، به موقع و طبق برنامه زمانبندی درج شده در کارت واکسن مراجعه کنید و در صورت هر سوالی با نزدیکترین مرکز بهداشت یا پزشک متخصص کودکان مشورت کنید.»

بسته هنرمندان

هومن خلعتبری، از موسیقیدانان کشورمان با انتشار مطلبی صفحه اش در فضای مجازی را بروزرسانی کرد. خلعتبری در این مطلب خطاب به طرفدارانش نوشت:

«هی می‌نویسید:
کجایید؟ پیداتون نیست! کم پیدا شدید! از کرونا بگو، از ظریف بگو و و و ...
خواستم بگم، حرف خاصی ندارم!
چی بگم؟ نگاه میکنم دیگه ...
هستم دیگه.»

بسته هنرمندان

احسان کرمی، از مجریان و بازیگر خوب تلویزیون کشورمان پستی زیبا را در صفحه اش در فضای مجازی منتشر کرد. کرمی در این پست نوشت:

«ساکن ساحل عیش و آرامش شدن کابوس قایق‌ها است.»

بسته هنرمندان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
عمو جان لطفا این برنامه جدیدتون را عوض کنید ما همون محله تونو خیییییییییییییلی دوست داشتیم خودتونم خیییییییییییییلی دوست داریم ممنون عمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما هم از عمو پورنگ میخواهیم کمی تو برنامه هاشون ادب ونزاکت را رعایت کنند،خواهش میکنم در بکار بردن عبارات دقت کنند این برنامه بیشتر شبیه طنزهای سخیف دهه ۶۰،عباراتی مثل (البته با عرض معذرت)خر کیف وخر فهم یا خرابتم ویا دهها عبارت مشابه اصلا درست نیست که بچه ها یاد بگیرن،ویا جملاتی رو بکار میبرن که شبیه ترانه های پر از مشکل قدیمی هست،تمنا میکنم به فکر بچه ها باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
قبلا خیلی برنامه عمو پورنگ قشنگ و آموزنده بود اما از وقتی مدلش تغییر کرد و حالت محله ای شد، خیلی بد شد الان خیلی بدآموزی داره... اون عموپورنگ قبلی حیف بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
عمو پورنگ همیشه حامی بچه ها بوده ما واقعا بخاطر کرونا خیییلییی استرس داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
لایک داری عموپورنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دورود به شرفت عمو پورنگ دورود به شیری که خوردی
آخرین اخبار