ویدئویی از درگیری فیزیکی پرستار و پزشک هندی در بیمارستان موجب حیرت کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صد‌ها هندی در بیمارستان‌های این کشور به سرخط خبر‌ها تبدیل شده است. علاوه بر تعداد بالای آمار مبتلایان به کرونا در این کشور کمبود امکانات بیمارستانی نیز موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. موج دوم کرونا در هند آنقدر شدید است که در برخی موارد موجب ایجاد هرج و مرج در بیمارستان‌ها و درگیری مردم با کادر درمان و حتی در برخی موارد پرسنل درمان با یکدیگر شده است.

ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده درگیری یک پرستار و پزشک در یکی از بیمارستان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز دوشنبه در بیمارستانی در منطقه «رامپور» رخ داد این پزشک و پرستار به شدت با هم درگیر شدند.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی ۱۴ ثانیه‌ای که منتشر شده مشاهده می‌شود که پس از درگیری لفظی این پزشک و پرستار، ناگهان پرستار سیلی به صورت پزشک می‌زند و پزشک نیز با انجام اقدامی مشابه به او حمله ور می‌شود. لحظاتی بعد ماموران پلیس بیمارستان وارد عمل شده و به درگیری خاتمه می‌دهند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این درگیری پس از مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا و اصرار خانواده قربانی درباره پاسخگو شدن پرستار و پزشک معالج درباره مرگ بیمار خود رخ داد. ظاهرا پرستار برای درج توضیحات پزشک و ارائه آن به خانواده بیمار وارد اتاق پزشک شده بود که بین آن‌ها درگیری لفظی و در ادامه درگیری فیزیکی رخ داد.

گفتنی است، وقوع این حادثه در این بیمارستان در حالی خبرساز می‌شود که روز سه شنبه هند با ابتلا بیش از ۳۲۳ هزار بیمار جدید به کرونا و ۲۷۷۱ مرگ ناشی از کرونا یک رکورد ثبت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه دنیایی شده ،همش خشونت...