مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: با تقدیر از رسانه‌های فعال به عنوان سفیران فرهنگی بهزیستی، امسال از "نشان همیار رسانه بهزیستی" رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید اسلامی مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: تحلیل گزارش بازتاب اخبار بهزیستی خراسان رضوی در رسانه‌ها در سال ۹۹ نشان می‌دهد که حوزه اجتماعی، بیشترین بازتاب خبری را در رسانه‌ها داشته است.

او افزود: از بین بیش از ۱۱۰۰ عنوان خبر بهزیستی استان که در سال ۹۹ در رسانه‌ها انعکاس یافته، حوزه اجتماعی با بیش از ۴۰۰ خبر در رتبه اول قرار دارد و حوزه‌های پیشگیری، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی، در رده‌های بعدی انعکاس رسانه‌ای قرار دارند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، ادامه داد: از میان موضوعات حوزه‌ی اجتماعی، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار، مهد‌های کودک، خشونت‌های خانگی، فرزندخواندگی، زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، بیش از سایر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


اسلامی ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی سلامت اجتماعی بیان کرد: بهزیستی در زمینه مطالبه گری، بیان مشکلات و نیاز‌های گروه‌های هدف، آموزش خانواده ها، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای روحیه و حس مسئولیت اجتماعی فردی و نهادی، بیش از پیش به نیروی اثرگذار رسانه‌ها نیازمند است.

او ضمن تقدیر از رسانه‌های فعال به عنوان سفیران فرهنگی بهزیستی، از رونمایی "نشان همیار رسانه بهزیستی" در این سال خبر داد و تصریح کرد: نشان همیار رسانه بهزیستی در هر سال به تاثیرگذارترین و فعال‌ترین رسانه‌های خبری و اطلاع رسانی اهدا خواهد شد تا تقدیری کوچک از تلاش‌های بزرگ این عزیزان باشد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: از رسانه‌ها و جامعه خبری انتظار داریم به مسؤلیت اجتماعی خود عمل نموده و این نهاد خدمت رسان را در تحقق اهداف عام المنفعه خود یاری دهند.

 

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.