یک مرد هندوستانی با اقدام انسان دوستانه خود تحسین کاربران در فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پس از شیوع گسترده کرونا در جهان طبق روال همیشه افراد سودجو و فرصت طلب از آب گل آلود محدودیت‌ها ماهی گرفتند، اما افراد انسان‌دوستی نیز بودند که انسانیت آن‌ها دهان به دهان گشت و از مرز‌ها نیز فراتر رفت.

این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و روزانه صد‌ها نفر هندی بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با توجه به آمار بالای تعداد مبتلایان، کمبود تجیهزات پزشکی مخصوص بیماران کرونا به عاملی برای افزایش تعداد قربانیان تبدیل شده است. اما در این شرایط سخت هستند افراد انسان دوستی که با قلب‌هایی بزرگ به کمک همنوعان خود شتافته اند. ««چامپالال گورجار»، یک کشاورز اهل روستای گوال دیوییان در ایالت مادهیا پرادش هند یکی از همین افراد است.

این مرد انسان دوست به تازگی مبلغ ۲۰۰ هزار روپیه‌ای را که قصد داشت برای مراسم عروسی دخترش هزینه کند آن را صرف خرید و تامین کپسول‌ اکسیژن مورد نیاز برای بیماران کرونایی کرد. او با این مبلغ دو کپسول را یکی برای بیمارستان محلی و دیگری بیمارستانی در «جیران تِهسیل» خریداری کرد و اهداء کرد.


بیشتر بخوانید


گورجار گفت که دخترش «آنیتا» دختری است خوش قلب و قرار بود که عروسی اش در روز یکشنبه برگزار شود. اما به دلیل شیوع گسترده کرونا و برای خاطره انگیزشدن مراسم عروسی دخترم من مبلغ ۲۰۰ هزار روپیه برای خرید کپسول اکسیژن اهدا نمودم. ما در این شرایط سخت نیاز به کپسول‌های اکسیژن داریم و باید به یکدیگر کمک کنیم.»

انتشار خبر این اقدام انسان دوستانه گورجار با واکنش کاربران همراه وبد و بسیاری انسانیت او را مورد تحسین قرار دادند.

گفتنی است؛ عمل انسان دوستانه این مرد محلی در ایالت مادهیاپرادش هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز یک جوان اهل بمبئی با اقدام انسان دوستانه مشابه خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.