رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: آثار ۳ هنرمند این شهرستان برای شرکت در رویداد هنری مجازی بین المللی پذیرفته شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: آثار ۳ هنرمند این شهرستان برای شرکت در رویداد هنری آنلاین بین المللی رشته‌های نقاشی و مجسمه پذیرفته شدند که به مدت ۱۰ روز در فضای مجازی مشارکت می‌کنند.

او بیان داشت: آثار هنرمندان حرفه‌ای کشور در رویداد هنری رشته‌های نقاشی و مجسمه به صورت مجازی از ۲۱ اردیبهشت ماه برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید.

سعادتی‌فرد ادامه داد: جمله عبدالرضا رابطی، سیدنظام الدین امامی‌فر و حمید نورآبادی نیز در این رویداد مهم در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در مجموع ۴۵ هنرمند از هر ۲ کشور در این رویداد مشارکت دارند و از هر هنرمند ۲ اثر پذیرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه این رویداد که با موضوع صلح و آرامش برگزار خواهد شد یک تبادل فرهنگی و هنری بین ۲ کشور ایران و ترکیه خواهد بود، تصریح کرد: امید است بعد از رهایی از کرونا این رویداد‌های فرهنگی به صورت حضوری برگزار شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.