مانور خودرویی اعلام هشدار خطر ویروس کرونا توسط خودرو‌های بلندگو دار در محلات این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با توجه به شرایط قرمز شهرستان نهاوند مانور خودرویی اعلام هشدار و خطر ویروس کرونا به مردم در محلات شهر نهاوند با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور خودرو‌های بلندگو دار اجرا شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در حاشیه این مانور گفت: دورهمی ها، ساده انگاری‌ها و بی توجهی به توصیه‌های همکاران در حوزه بهداشت و نزدن ماسک و حضور در مراسم‌ ختم و عروسی شرایطی در شهرستان ایجاد کرد که از وضعیت زرد به قرمز رسیدیم.

او اظهار داشت: امروز برای آگاه سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری خودرو‌های بلندگو دار در سطح شهرستان و محلات حضور پیدا کردند تا مردم را به رعایت نکات بهداشتی ترغیب کنند.

فرماندار نهاوند افزود: همچنین این‌مانور در محلات و روستا‌های نهاوند با هدف گوشزد کردن خطر بیماری کرونا اجرا شد.

ناصری با اشاره به وضعیت قرمز نهاوند گفت: با تلاش‌ها و همکاری‌ها بین نهاد‌های مختلف امیدواریم بتوانیم شرایط شهرستان را از وضعیت قرمز خارج کنیم و به شرایط عادی برگردانیم.

او اظهار داشت: هرجا مردم همکاری و همراهی و کمک کردند شرایط کرونایی شهرستان بهتر شد، اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم.

فرماندار نهاوندگفت: با هماهنگی و همراهی مردم، کسبه، اصناف، بازاریان و همه عزیزان در شهر و روستا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با اطمینان اعلام می‌کنم که این شهرستان از این وضعیت خارج می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.