کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانمان خسته بودند و همین موضوع باعث شده بود تا در مقابل الاهلی بازی سختی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پس از پایان بازی مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همانطور که فرهاد مجیدی سرمربی تیم اعلام کرد، بازی سختی برابر الاهلی داشتیم و دلیل آن هم خستگی مفرط بازیکنان ما بود. همچنین بازی در این هوای گرم بسیار سخت است.

او افزود: می‌دانستیم بازی مقابل الاهلی منسجم‌ تر خواهد بود و ما هم آماده این بازی بودیم. در کل هدف ما صعود است و با تمام وجود تمرکز می‌کنیم و آماده بازی بعدی می‌شویم.

کاپیتان استقلال درباره شانس صعود تیم خود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما می‌دانستیم الاهلی نسبت به بازی اول خیلی مصمم‌ تر و جدی‌ تر بازی می‌کند، اما با توجه به شرایط جدول، مساوی هم برای ما خوب بود. در نظر داشتیم بازی را نبازیم و همه تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار به کار گرفتیم اما فکر می‌کنم در مجموع نتیجه تساوی نتیجه بدی نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار