خنفری گفت: باید به صورت جدی از قشر زحمتکش کارگر حمایت شود و اجازه ضایع شدن حق آنان را نخواهیم داد.

خنفری رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: دوگانگی بین اداره کار و منطقه آزاد اروند وجود دارد و مسائل مربوط به  شرکت اروندان و کشت و صنعت در صلاحیت رسیدگی اداره کار خرمشهر است و  بررسی مشکلات  مابقی شرکت ها  در حیطه وظایف منطقه آزاد اروند قرار دارد.

او ادامه داد: ما مکلف هستیم مسائلی نظیر  حفاظت، ایمنی و  بهداشت شرکت ها را  بررسی کنیم.

رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر بیان کرد: بنده به همراه مسئولین شهرستان در برنامه کاری خودمان ،به صورت هفتگی بازدید میدانی از چند شرکت را داریم  و در نهایت مشکلات آنها را بررسی خواهیم نمود.

خنفری افزود:موضوع اشتغال بومیان منطقه در اولویت کاری ما قراردارد و تا جایی که امکان داشته باشد  از ظرفیت شهرستان استفاده می شود مگر اینکه تعداد بسیار ناچیزی از نیروی متخصص غیر بومی استفاده شود.

رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی خرمشهر تصریح کرد: کارگر جایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد و قانون اساسی و قانون کار به صراحت از این قشر زحمتکش  حمایت کرده است.

او در خصوص حقوق معوقه کارگران آبفا و شهرداری خرمشهر بیان کرد :صلاحیت بررسی این موضوع با منطقه آزاد اروند است و ما در این خصوص  صلاحیت رسیدگی نداریم.

امنیت شغلی کارگران

این مقام مسئول در پایان  به امنیت شغلی کارگران اشاره کرد و گفت  :اجازه نخواهیم داد امنیت شغلی کارگری که مطالبه گری می  کند ازبین برود و به دنبال این موضوع  هستیم که کمترین حقی از کارگران ضایع نشود هم چنین به شدت باید از آنان حمایت شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.