یک کاربر فضای مجازی تصاویری دیدنی از سفره های طویل افطاری در بین الحرمین را با دیگر کاربران صفحات شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های پر خیر و برکت برای مسلمانان است و هرساله بسیاری از مردم مسلمان در سراسر جهان به مناسبت این ماه، سفره‌های افطاری در خانه‎‌های خود یا مساجد و مکان‌های مقدس پهن می‌کردند و روزه داران و نیازمندان را به افطار سر این سفره‌های دسته جمعی دعوت می‎کردند.

اما شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ما و بسیاری از نقاط جهان باعث شد در دو سال اخیر شاهد چنین اتفاق چشم نوازی در مکان‌های عمومی نباشیم و این اقدام خداپسندانه با رساندن بسته‌های افطاری و معیشتی به دست نیازمندان انجام شود. با این حال یک کاربر ایرانی عراقی در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، تصاویری از سفره افطاری که در بین الحرمین برای روزه داران پهن شده را در صفحه شخصی خود منتشر کرد، تصاویری که مورد توجه دیگر کاربران قرار گرفت. گفتنی است این سفره‌های افطاری هرشب در بین الحرمین برقرار است اما در شب میلاد امام حسن (ع) رنگ و بوی دیگری گرفته است.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‎کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار