افتتاح متمرکز طرح های مدیریت پسماند در گلستان

طرح های مدیریت پسماند در گلستان با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در مراسمی به مناسبت روز زمین پاک گفت:خوشبختانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های استان اقدامات بسیار خوبی را در راستای دفن بهداشتی زباله در دو سایت شرقی و غربی استان انجام داده است.

او ادامه داد: در ۶۰ درصد روستا‌ها و همه شهر‌های استان، زباله به صورت مکانیزه جمع‌آوری می‌شود.

حق شناس گفت: امیدواریم با افتتاح طرح لندفیل آزادشهر، دیگر شاهد بوی نامطبوعی که طی سالیان گذشته موجب آزار مردم این شهرستان شده است نباشیم.

او در مورد طرح‌هایی که در این مراسم به بهره برداری رسید گفت: بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماند‌های شهری در شمال کشور با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، لندفیل مهندسی بهداشتی پسماند‌های شهری سایت شرقی و غربی استان در ابعاد ۱۲ هزار مترمکعب و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره بهره برداری رسید.

او گفت: اولین و بزرگترین لندفیل مهندسی بهداشتی پسماند‌های شهری سایت شرقی استان در ابعاد دوازده هزار متر مکعب با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ساماندهی و ساخت سکوی انتقال شهر کلاله با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، نیز افتتاح شد.

او گفت: ماشین آلات سنگین برای ساماندهی مراکز دفن در دو سایت غرب و شرق استان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و دو دستگاه سیمی تریلر برای حمل پسماند‌های خانگی در شهر‌های بندرگز و علی آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال نیز خریداری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.