طرح تشدید مقابله با خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط‌آلوده چهارمحال و بختیاری در دستور کار ویژه قرار دارد و امسال اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید قدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر از مطالبات جدی مردم است گفت: طرح تشدید مقابله با خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط‌آلوده استان در دستور کار ویژه قرار دارد و امسال اجرایی خواهد شد.

او افزود: پارسال بیش از هزار و ۸۳۳ طرح و ماموریت برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان اجرا شد، که این ماموریت‌ها رشد سه برابری داشته است.


بیشتر بخوانید


مرتضوی اضافه کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر در خصوص مواد مخدر شامل معتادان، مصرف‌کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان و عناصر اصلی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که دستگیری و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر بالای ۴۳ درصد رشد داشته است.

او بر توسعه اقدامات مقابله‌ای و اجرای کامل پاکسازی مناطق‌آلوده استان تاکید کرد و ادامه داد: با توسعه این طرح‌ها در حوزه مقابله به سمت ریشه‌کنی و پاکسازی کامل و به نتیجه رسیدن اقدامات پیشگیرانه در سال‌های گذشته باشیم.

مرتضوی به رصد مستمر اقدامات در این مناطق به عنوان مهمترین کارکرد در حوزه پیشگیری اشاره کرد و گفت: اجرای اقدامات احساسی در کاهش مشکلات موثر نیست.

او افزود: پارسال اقدامات مقابله‌ای در یکی از منطقه شهرکرد در حوزه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، خدمات شهری، آب و فاضلاب و همچنین اشتغال در کنار اقدامات مقابله و پیشگیری اجرا شد که اجرای این اقدامات تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.