مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از تدارک ویژه رسانه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از تدارک ویژه رسانه‌ای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: در حوزه صدا ۴ ویژه برنامه انتخاباتی به سوی فردا، یکصدا ایران ، من ایرانیم ،راه درست و آیا میدانید که، به مدت ۲هزار و ۶۶۰ دقیقه تولید وپخش می شود .

او افزود:در حوزه سیما نیز ویژه برنامه فردای بهتر به مدت یک هزار و ۸۰۰ دقیقه و مسابقه ۱۳ + ۶ به تعداد ۳۰ برنامه به مدت ۷۵ دقیقه تولید و از شبکه های ۳۳ گانه استانی سیما  و شبکه سراسری شما پخش خواهد شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان تصریح کرد:در حوزه خبر نیز با تهیه و پخش بسته انتخاباتی انتخاب ۱۴۰۰ ،گزارش های ویژه، ارتباط های زنده خبری و انعکاس آخرین رویدادها و خبرهای انتخاباتی در شهرستان های آبادان و خرمشهر به ارائه آخرین تحولات انتخاباتی خواهیم پرداخت ، در حوزه مجازی هم تهیه و تولید ۸۰ دقیقه محتوا در ساختارهای مختلف به اهمیت و جایگاه انتخابات پرداخته خواهد شد.

 بهرام در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات ، انتخاب درست و رعایت اصل بی طرفی را از مهمترین اهداف و افق های برنامه سازی صدا و سیمای مرکز آبادان در انتخابات پیش رو اعلام کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.