کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای پراکنده و گرد و خاک در نیمه شمالی و شرقی اصفهان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان تا پایان این هفته ادامه دارد و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگباری‌های بهاری موقتی همراه با رعد و برق نیمه شمالی و شرقی استان را فرا می‌گیرد.

او به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین میانگین بارشی از نایین با ۲.۶ میلی‌متر، آران و بیدگل چهار دهم میلی‌متر و ورزنه کمتر از یک دهم میلی‌متر بوده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد شدید در مناطق شرقی تا حدودی مرکزی با خیزش گرد و خاک محلی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه است.

علی عسگریان با بیان اینکه دما تغییر محسوسی در ۲۴ ساعت آینده ندارد، ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.