رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۰ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسید و مجموع جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه از یک هزار و ۶۵۷ نفر گذشت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۳۲۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند؛ هم‌اکنون ۸۲۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او گفت:تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه ۱۰ نفر بوده که سه نفر مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی و ۲ نفر شهرستان‌های دالاهو و اسلام آبادغرب و یک نفر شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، قصرشیرین است.

او ادامه داد:مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون، با احتساب فوتی‌های ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۵۷ نفر است.

محمدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۶۱ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.