رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۳ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۵ دقیقه بامداد آتش سوزی فضای سبز در منطقه پردیس، ۲۴ متری جنب پارک محله با موفقیت مهار شد.

وی در ادامه به مهار آتش سوزی در منزل مسکونی حاصل از اتصال برق پریز کولر ۲ تیکه در ساعت ۲ و ۲۸ دقیقه بامداد در منطقه کیان آباد، خیابان ۱۹ غربی اشاره کرد و افزود: اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۵ و ۲ دقیقه در منطقه خشایار توسط آتش نشانان انجام شد.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه در منطقه کوی نبوت، ساعت ۱۷ و ۲۶ دقیقه در منطقه کیان آباد خیابان ۱۶ غربی و حریق منزل مسکونی در شهرک پیام در ساعت ۱۳ و ۲ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق منزل اظهار داشت: همچنین حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۹ و ۱۹ دقیقه در کوی مهدیس اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش نشانان توانستند آتش سوزی پارکینگ چوبی در حیاط منزل مسکونی را در ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه در شهرک اندیشه مهار کنند، ادامه داد: نجات ۱۴ نفر محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در شهرک دانشگاه، نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در کوی رسالت، کوی نبوت، گلستان و فاز یک پادادشهر انجام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.