۸ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۸۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۸ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۸ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۴۳ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۰۴ بیمار در همین مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

او با اشاره به بستری یک هزار و ۲۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این دانشگاه، از تحت درمان قرارداشتن ۲۱۵ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹، در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

دکتر موسوی افزود: ۸ مازندرانی هم ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

بابل بدون فوتی کرونایی

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به پذیرش و بستری ۳۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و گفت: ۴۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شده و در حال حاضر ۲۶۸ بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در مراکز درمانی بابل بستری هستند.

او افزود: ۵۳ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار داشته و هیچ گزارشی مبنی بر فوت بیمار کرونایی در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.

شهرستان‌های ساری، آمل، رامسر و بهشهر هم اکنون در وضعیت قرمز و شهرستان‌های میاندورود و سیمرغ در وضعیت زرد و بقیه شهر‌های مازندران در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار