رئیس ستاد انتخابات خوزستان بر حضور مستمر بخشداران استان در محل خدمت برای انجام مقدمات انتخابات شورا‌های روستایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان در نشست آموزشی بخشداران خوزستان ویژه انتخابات بر حضور مستمر بخشداران در محل خدمت برای انجام مقدمات انتخابات شورا‌های روستایی تاکید کرد.

او افزود: با توجه به اینکه بخشداران برگزارکننده انتخابات شورا‌ها در روستا‌ها هستند، آموزش امور مربوط به برگزاری انتخابات به بخشداران استان در قالب ۲ گروه انجام می‌شود.

نجاتی با بیان اینکه بخشداران باید برنامه زمانبندی و فرآیند انتخابات را درنظر داشته باشند، تصریح کرد: بخشداران فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات به ویژه با توجه به شرایط همه گیری کرونا را از هم اکنون آغاز کنند، همچنین حتما دقت کنند افرادی که به عنوان اعضای شعب رای‌گیری انتخاب می‌کنند با نامزد‌های شورا‌ها نسبت فامیلی نداشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: بخشداران باید در مناطق خود حضور مستمر داشته باشند و استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری امری ضروری است.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهر‌ها و روستا‌هایی که محل برگزاری انتخابات است، اضافه شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.