قرعه کشی مسابقات پلی آف فوتسال جام جهانی ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاره آسیا برای جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی، صاحب ۵ سهمیه است. بعد از آن که مسابقات جام ملت‌های آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت روش جدیدی را برای معرفی ۵ نماینده خود به فیفا ارائه دهد. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند بر اساس امتیاز و رده بندی تیم‌ها در دوره‌های گذشته، ایران، ژاپن و ازبکستان را به عنوان ۳ تیم اول قاره آسیا مستقیم به مسابقات جام جهانی بفرستند.

همچنین ۲ تیم دیگر این قاره هم قرار است از بین تیم‌های تایلند، عراق، ویتنام و لبنان انتخاب شوند. روش بازی‌ها به این گونه است که هر یک از تیم‌ها یک بازی رفت و برگشت برگزار می‌کنند و برنده‌ها راهی رقابت‌های جام جهانی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


قرعه کشی مسابقات پلی آف  جام جهانی فوتسال ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی تایلند باید به مصاف عراق برود و ویتنام هم رو در روی لبنان قرار خواهد گرفت.

دیدار‌های رفت پلی آف جام جهانی فوتسال روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت و رقابت‌های برگشت هم روز سه شنبه ۴ خرداد ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار