رئیس منابع طبیعی شهرستان گالیکش در رابطه با ضرب و شتم یکی از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری توضیحاتی ارائه داد.

 

صفر سیجانی رئیس منابع طبیعی شهرستان گالیکش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: عصر روز گذشته یکی از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در حین ماموریت از سوی یک قاچاقچی چوب با تبر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سیجانی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس که مصیب گرایلی نام دارد، در مسیر روستای فارسیان منطقه (یورد زینل) متوجه دود آتش در ارتفاعات شده و برای مهار این آتش اقدام می‌کند، اما در مسیر بازگشت با یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای چوب منطقه برخورد می‌کند.

کینه و تبر قاچاقچی معروف چوب، مامور منابع طبیعی را روانه بیمارستان کرد + عکس

او افزود: این فرد قاچاقچی از سوی یکی از اقوام خود از حضور این مامور در آن منطقه مطلع شده و از آنجایی که چندین بار دستگیر شده بود و علت دستگیری خود را از چشم این مامور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی می‌دید به این مامور حمله می‌کند و با تبری که به همراه داشته شروع به ضرب و شتم او می‌کند.

سیجانی گفت: در حال حاضر این مامور از قسمت سر و پهلو دچار جراحات جدی و خونریزی داخلی شده و در بیمارستان بستری است.

او ادامه داد: شب گذشته دستور قضایی برای دستگیری این فرد صادر و امروز صبح دستگیر شد، اما تا زمان بهبود مامور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مرخص شدن از بیمارستان به قید وثیقه آزاد شده است.

کینه و تبر قاچاقچی معروف چوب، مامور منابع طبیعی را روانه بیمارستان کرد + عکس

سیجانی گفت: این قاچاقچی در گذشته چندین بار این مامور وظیفه شناس را تهدید به ضرب و شتم کرده بود و در نهایت شب گذشته تهدید خود را عملی کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.