رئیس خانه احزاب ایران درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

شهاب‌الدین صدر رئیس خانه احزاب ایران و فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان و اصولگرایان هر کدام در تلاش هستند تا به یک نامزد واحد که توانایی جذب آرای عمومی را دارد برسند.

او ادامه داد: حدود ۸ ماه است که جامعه روحانیت مبارز یک طیف گسترده‌ای را دعوت و شورای وحدت را ایجاد کرده که هم نیرو‌های مومن انقلابی هستند و هم نیرو‌های معتدل؛ اقداماتی که در این دوره انجام شده این است که احزاب قانونی را دعوت کرده اند و شورای تصمیم‌گیری را تشکیل داده اند که با سازوکار خوبی احزاب را در تصمیمات، موثرتر از گذشته کرده اند.

صدر افزود: در کنار این هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در انتخابات مجلس گذشته فعال بود، در حال ادامه دادن کار خود است و در حال برنامه ریزی هستند که به یک نامزد واحد رسیده  و پیروز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشند.

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: امروز اسامی مختلفی نظیر آیت‌الله رئیسی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی ، عزت‌الله ضرغامی، علی نیکراد ، رستم قاسمی و سعید محمد مطرح هستند و تا الان ده نفر دعوت شده اند که در جلسات شورای وحدت شرکت کنند.

او گفت: اولویت نخست اصولگرایان برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است و شورای ائتلاف هم از او حمایت خواهد کرد و وحدت خوبی در بین نیرو‌های انقلابی بوجود خواهد آمد، اما او هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که وارد انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسایی که میخوان آقای رییسی کاندید ریاست جمهوری بشن چند دسته اند: یه سری افراد دلسوز کشور که اینها باید بدونن یه نفر قاضی عادل مثل ایشون الان برا کشور لازمتره . یه سری هم میخوان در کنار ایشون سری تو سرها در بیارن که باید بگم که چاه باید از خودش آب داشته باشه. یه سری هم افراد مغرض که میخوان ایشون بیاد و بعد با اختلاف افکنی بین اعضای کابینه ثابت بکنن که آقای رییسی هم هنر چندانی ندارد. خداوند به ایشون سلامتی و توفیق هر چه بیشتر در همین عرصه عنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اهمیت و حساسیت کرسی مدیریت و ریاست قوه قضائیه مستقل و مقتدر و قدرتمند عدالت گستر کمتر از پست ریاست جمهوری ایران اسلامی عزیزمان نیست بلکه اهمیتش بسیار بالاتر هم هست و جناب آقای آیت الله سید رئیسی خردمند بصیر توانا و لایق و شایسته و شجاع دل و عادل فقط می توانست و می تواند قوه قضائیه را کارشناسانه و با تجربیات خوبشان مدیریت کنند ، بروید یه فرد و یه شخصیت مدیر لایق و شایسته اصلح و خردمند بصیر شجاع دل سخاوتمند خلاق ولایت مدار مردمی پر تلاش دیگری را برای پست و صندلی و کرسی ساختمان پاستور برای ریاست جمهوری نامزد کنید دست از سر قاضی القضات محترم و مدیر و مدبر خردمند بصیر قوه قضائیه بردارید تا امورات قوه قضائیه را همچون قبل به شایستگی و عدالت با تجربیات خوبی که دارند مقتدرانه و قدرتمندانه بپیش برند و دست تمامی دشمنان داخلی و خارجی نفوذی و سوءاستفاده کنندگان را دراین قوه قضائیه انقلابی اسلامی مستقل را قطع کنند و با فسق و مفاسد مختلف در تمامی سطوح جامعه مبارزه کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
آخرین اخبار