ایجاد خاکریز پایش مسافران در مرز ماهیرود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پایش بیش از هزار مسافر در مرز ماهیرود خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به منظور مبارزه با بیماری کرونا کنترل و پایش یک هزار و ۳۷ مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

اوافزود: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

رضایی بیان کرد: مجموع مسافران ورودی از ابتدای استقرار تیم امدادی موقت در پایانه مرزی ماهیرود یک هزار و ۳۷ نفر بوده که همه این مسافران مورد غربالگری قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۷۷ تست سریع و ۱۳ مورد تست pcr طی این مدت انجام شده و خوشبختانه تا کنون مورد مثبتی از بیماری کووید ۱۹ مشاهده نشده است، گفت: در صورت مشاهده بیمار مبتلا به ویروس کرونا اجازه ورود به داخل کشور داده نمی‌شود و مسافران بیمار با همکاری دستگاه‌های مرتبط قرنطینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: طی این مدت ۱۲۶ نفر روز از امدادگران و کارشناسان هلال احمر، کنترل و پایش مسافران ورودی را بر عهده داشته اند.

رضایی افزود: همچنین توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش، ماده ضد عفونی کننده و محصولات آموزشی از دیگر اقداماتی است که در این پایگاه سلامت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.