عضو شورای شهر تهران گفت: کتیبه موجود در چشمه علی واقع در شهر ری توسط افرادی ناشناس با رنگ مو مخدوش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: روز گذشته اتفاقی در یکی از کتیبه‌های تاریخی تهران رخ داد که قلب انسان را به درد می‌آورد.

وی ادامه داد: کتیبه موجود در چشمه علی واقع در شهر ری توسط افرادی ناشناس با رنگ مو مخدوش شده و نشان می‌دهد نگه داری از میراث تاریخی ما تا چه اندازه در خطر است.

نظری افزود: این خرابکاری طبق گفته کارشناسان قابل ترمیم است، اما اگر اقدام اساسی برای محافظت صورت نگیرد، نمی‌توانیم هویت و میراث خود را به نسل‌های اینده منتقل کنیم.

نظری با اشاره به روز شورا‌ها گفت: همان‌طور که مستحضرید همه ساله هفته‌هایی مانند دولت، قوه قضاییه، ناجا و ... بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و به فرصتی تبدیل می‌شود تا دستاورد‌ها و خدمات این دستگاه‌ها به مردم اعلام شود. اما متاسفانه برای روز شورا‌ها با ده‌ها هزار عضو در سراسر کشور، اقدام رسانه‌ای چندانی انجام نشده و نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم مجموعه روابط عمومی‌ها در مدیریت شهری و نیز رسانه‌های مختلف نسبت به این روز و حتی هفته شورا‌ها حساسیت و توجه بیشتری داشته باشند؛ شاید ایجاد هفته شوراها، بتواند ذهن‌ها را نسبت به این نهاد مدنی حساس‌تر و روشن‌تر کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، چشمه علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار