نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

زنگ کار و تلاش همزمان با هفته کار و کارگر در یکی از واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفته کار و کارگر زنگ کار و تلاش به صورت نمادین در یکی از واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نواخته شد.

حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این آیین از توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه کار و تلاش استان خبر داد و گفت: با شیوع کرونا جامعه کارگری استان آسیب قابل توجهی دید، که تلاش شده با توزیع کمک‌های مومنانه بخشی از فشار کرونا بر جامعه کارگری را کاهش داد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر از جامعه کار و تلاش استان متاثر از ویروس کرونا شد، افزود: از این تعداد ۱۶ هزار نفر برای دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا مراجعه نکردند.

فاضلی اضافه کرد: تعداد جمعیت کارگر بیمه شده اصلی استان ۱۰۰ هزار نفر است که با خانواده‌های آن‌ها ۴۵۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

او از تشدید بازرسی‌ها از کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان از سوی بازرسان کار و بهداشت محیط خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها تا اردیبهشت‌ماه تشدید می‌شود و غربالگری کارگران بیمار در دستور کار قرار دارد.

فاضلی افزود: همزمان با هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۵ برنامه ویژه جامعه کار و تلاش استان به صورت مجازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار