جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی در جاده‌های استان در سال ۹۹ حدود ۴۷ درصد نسبت به سال پیش از آن کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی در جاده‌های استان در سال ۹۹ حدود ۴۷ درصد نسبت به سال پیش از آن کاهش یافته است و تعداد مجروحان ناشی از سوانح رانندگی نیز پارسال ۲۵ درصد و تعداد متوفیان هم ۲۶ درصد کاهش داشته است.


او افزود: اقدامات مختلفی برای کاهش سوانح رانندگی در سال‌های اخیر صورت گرفته که برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و سرعت بالای ۱۶۰ کیلومتر با همکاری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مشهد از آن جمله است.


بیشتر بخوانید


جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین حضور فیزیکی پلیس در طول جاده‌ها افزایش یافته که این افزایش نیرو‌های پلیس در کنار سامانه‌های هوشمند نیز نقش تاثیرگذاری در کاهش سوانح جاده‌ای دارد.


سرهنگ قانعی نژاد با اشاره به اینکه سرعت بالا از مهم ترین عوامل وقوع تصادفات است، بیان کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.