تداوم حملات مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را به ستوه آورد

کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت تداوم حملات موشکی از سوی مقاومت در نوار غزه، به آنها پاسخ می‌هد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی که از حملات راکتی مقاومت فلسطین به ستوه آمده، هشدار داد در صورت تداوم این حملات، پاسخ سختی به این حملات خواهد داد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی نوشت پس از جلسه روز دوشنبه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس اجازه داد در صورت تشدید حملات موشکی از سوی غزه، اقدامات بیشتری را در دستور کار قرار دهند. کابینه امنیتی همچنین به طرح عملیات حمله به مواضع حماس رأی مثبت داد.

حملات موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه در روز‌های گذشته خواب خوش را از شهرک نشینان صهیونیست ربوده است. سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی از یکسو و تبادل آتش میان نیرو‌های مقاومت و ارتش این رژیم در مناطق مرزی نوار غزه از سوی دیگر است.

تنش میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی پس از آن تشدید شده است که صهیونیست‌ها اجازه برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان را به فلسطینی‌ها به ویژه در اطراف مسجد الاقصی نمی‌دهند.

در اعتراض به این اقدام صهیونیست‌ها، نیرو‌های مقاومت اقدام به شلیک راکت از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی به ویژه مراکز نظامی رژیم اشغالگر کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار