مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات سواد آموزی در استان بر اساس تصمیم های ستاد مقابله با کرونای شهرستان‌ ها و مناطق برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد امتحانات سواد آموزی گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیت‌ های آموزشی و آزمون‌ های پایانی دوره‌ های سواد آموزی و با اولویت سلامت سواد آموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم‌ های ستاد‌ های کرونایی است.

زارع پور افزود: با توجه به رنگ‌ های اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی تاکید و تمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سواد آموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام شود.
 
او بیان کرد: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سواد آموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی آزمون‌ ها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو تن برگزار می‌شود.

سید حمدالله خواهش نیک معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سواد آموزی نیز قابل انجام است.
 
خواهش نیک افزود: امسال به دلیل شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی آن‌ها فراهم شده است.

محمد جلیل فر رئیس اداره سنجش سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ تن از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شد که ۱۰ تن مرحله کشوری معرفی شدند.
 
جلیل فر گفت: بررسی و تجدید نظر اوراق ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.