جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۲۸۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی تاکنون بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در استان بازرسی شده است و در اجرای آن  ۲۸۰ واحد صنفی متخلف  به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شده است.

او ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اصناف برای کنترل  هرچه بیشتر ویروس کرونا ، افزود: حفظ سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در شرایط موجود است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان ،  با بیان اینکه بر اساس تصمیم جدی ستاد ملی و سپس استانی مدیریت و مقابله با کرونا اتخاذ می شود، افزود: بر همین اساس نیروی انتظامی با کمک دانشگاه علوم پزشکی در زمینه اعمال محدودیت‌ها در بخش اصناف همکاری می‌کند.

سرهنگ حسن پور، با تأکید بر برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در ایام اجرای محدودیت، گفت: نیروی انتظامی با همراهی اماکن اقدام با بازرسی و بازدید از چگونگی انجام محدودیت‌های کرونایی در بخش اصناف اقدام کرده است.

او،  با اشاره به انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از واحد‌های صنفی در استان گیلان، افزود: در همین مدت بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف داده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: واحد های صنفی  که صاحبانشان  نسبت به تذکر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی توجه باشند، پلمب می شود.

سرهنگ حسن پور در ادامه از شهروندان و صاحبان واحد‌های صنفی درخواست کرد با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی علاوه بر حفظ سلامت خود در صیانت از سلامت سایر شهروندان نیز همکاری و همیاری لازم را داشته باشند، چرا که نظام سلامت برای کنترل شرایط بحرانی کرونا نیازمند همکاری بیش از پیش مردم و اصناف است.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.