رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۲۵۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه ها و مقررات بهداشتی برغم اعمال محدودیت‌ها شناسایی و پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حمید آزادبخت،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت : در جریان بازرسی گشت‌های مشترک کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد مدیریت بیماری کرونا این واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شد.

او از همه صنوف و واحد‌هایی که در سطح شهر منافع عمومی را در نظر گرفتند و داوطلبانه مشاغل خود را تعطیل و از تصمیمات کلان سلامت کشور حمایت کردند تشکر کرد.

آزادبخت اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته که پیک چهارم کرونا دربروجرد اوج گرفته و ۴۷۰ پرونده برای واحد‌هایی که دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت نکردند تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.
رییس اداره صمت بروجرد گفت: همچنین هفت باشگاه بدنسازی آقایان و بانوان که بدون در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی اقدام به فعالیت نموده تا اطلاع ثانوی پلمب و پرونده آن‌ها جهت برخورد به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا مقرر شد کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های صنفی نظیر نانوایی ها، مرغ فروشی ها، فروشگاه‌های توزیع مواد پروتینی، خواروبار و لبنیات تعطیل بوده، اما متاسفانه برخی از واحد‌های صنفی آنگونه که باید نکات بهداشتی را رعایت نکرده و به دلیل شرایط مالی محددا اقدلم به بازگشایی مغازه نموده که در صورت رویت پلمپ خواهند شد

او بیان کرد: با توجه به پیک چهارم کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی از قبیل نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی با اولویت قرار دادن سلامت جامعه بیش از هفت هزار بازرسی بمنظور رصد نظارت بر بازار انجام شده است.
وی گفت: روزانه بیش از ۱۰ تیم بازرسی در تیم‌های چهار نفره صبح و عصر بر فعالیت سطح بازار
نظارت دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.