مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست درباره ممنوع شدن ارسال و دریافت مرسولات پستی از کشور هند توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز اخیر کشور هند در حال مبارزه با افزایش صعودی و سریع شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است و این ویروس بیمارستان‌های این کشور را زیر فشار مضاعف قرار داده و منجر به کمبود شدید تخت، اکسیژن و دارو شده است.

افزایش صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور هند ارتباط بسیار مستقیمی با گونه جدید ویروس کرونا دارد و از طرفی هم بسیاری از کشور‌ها به دلیل شیوع این ویروس سفر به این کشور را ممنوع اعلام کرده‌اند و در تلاش هستند تا با تزریق واکسن شمار افراد درگیر با این بیماری را کنترل کنند.

در همین راستا برخی ارتباطات مستقیم کشور ما نیز به دلیل جلوگیری از شیوع کرونای هندی در کشور تا حدودی قطع شده است و از هرگونه سفر به هند جلوگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


شرکت ملی پست نیز در همین زمینه اقدامات لازم را انجام داده و در ادامه می‌توانید متن و توئیت منتشر شده توسط حسن عمیدی مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست درباره مراودات پستی با کشور هند را مشاهده کنید.

"در راستای حفظ سلامت مشتریان عزیز به‌ دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور هند؛ تا اطلاع ثانوی مراودات پستی و ارسال و مراسلات به این کشور صورت نخواهد گرفت."

ممنوع شدن ارسال و دریافت مرسولات پستی از کشور هند تا اطلاع ثانوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار