خجسته رئیس اداره باجههای پستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ترافیک و درآمد مرسولات داخلی، حفظ رضایت مندی مشتریان قدیمی و جذب مشتریان در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دوبرابری داشته است.
او بیان کرد: با توجه به ثبات نرخ خدمات پستی، افزایش ترافیک و درآمد نتیجه تلاش شیوه نامههای ابلاغی بوده است که سبب شده تا خدمات با کیفیت بالا و کمترین بی ترتیبی به مشتریان ارائه شود.
خجسته اظهار کرد: با نظارت مستقیم اداره باجهها و افزایش کیفیت در بخش خصوصی، سرویس نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با رشد ۳ برابری در ترافیک و رشد ۴ برابری در درآمد رکورد جدیدی از خدمت درآمد و رضایت به ثبت رسانده است.
رئیس اداره باجههای پستی خراسان جنوبی تصریح کرد: اولویت برنامههای اداره پست بیرجند در سال ۱۴۰۰ ارتقاء کیفیت، رضایت و جذب بیشتر مشتری و نهایتا افزایش درآمد خواهد بود.
انتهای پیام/ ر