مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: به همت خیرین نیک اندیش ۲۰۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان استان احداث و یا در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: به همت و مشارکت خیرین نیک اندیش، تعداد پروژه‌های احداثی و در دست پیگیری دارای بانی خیر این مجمع در حوزه بهداشت و درمان  پایان سالی که گذشت از مرز ۲۰۰ پروژه گذشت.

او افزود: این پروژه‌ها شامل کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی، پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهری و بین جاده ای، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، مراکز مشاوره قبل از ازدواج و تسهیلات زایمانی، خانه‌های بهداشت و پانسیون پزشک می‌باشد که با قریب ۱۰۰ هزار مترمربع زیر بنا در بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع زمین اهدایی احداث و یا در دست اقدام است.


بیشتر بخوانید


قادری در ادامه به تأمین افزون بر ۴۲۰ قلم تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی از جمله دستگاه‌های دیالیز، دستگاه‌های کمک تنفسی، لوازم صوتی تصویری، ماشین‌های لباسشوئی، آبسردکن، تخت‌های بیمارستانی و ۲ دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه آمبولانس اشاره و افزود: طی مدت فعالیت مجمع خیرین سلامت استان بویژه در مدت اپیدمی کووید ۱۹ برای مقابله با بیماری فراگیر کرونا هزاران قلم لوازم مصرفی تامین و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در ادامه، از اعضای هیئت امنا، هیئت مدیره، خیرین، مدیران دستگاه‌های اجرائی استان، همکاران ستاد مرکزی و مجامع خیرین سلامت سراسر کشور، نیک اندیشان عضو و سایر اقشار از صنوف مختلف که مجمع خیرین سلامت را از ابتدا تا کنون در توسعه بهداشت و درمان استان یاری می‌رسانند تقدیر نمود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار