رئیس اداره دامپزشکی بهبهان گفت: تاکنون به ۴ واحدصنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به عرضه مرغ زنده درسطح شهر می کنند، اخطارداده شده است.

مهران اکبری رئیس اداره دامپزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تاکنون به ۴ واحدصنفی که به صورت غیرمجازبه عرضه مرغ زنده درسطح شهر اقدام می کنند، اخطارداده شده که درصورت بی توجهی، واحد‌های مذکور پلمب وبا متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: شناسایی این واحد‌های متخلف براساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی بهبهان مبنی بر تشدید مبارزه با کشتار غیرمجاز و در جهت تامین سلامت شهروندان از چندی پیش آغاز گردیده و از روز گذشته اخطار کتبی برای واحد‌های فروش مرغ زنده در بهبهان صادر کردیم و در این اخطار طی ۴۸ ساعت به فروشندگان این مراکز مهلت دادیم تا نسبت به جمع آوری واحد خود اقدام کنند.

اکبری تصریح کرد: چنانچه این واحد‌ها در وقت مقرر حاضر به جمع آوری مرکز فعالیت خود نشوند در مرحله بعد با همکاری ادارات مرتبط در این حوزه مانند اداره صنعت، معدن و تجارت، دادسرای عمومی، نیروی انتظامی، شهرداری و اتحادیه مرغداران این شهرستان واحد آنان پلمب و خود فروشندگان نیز به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 رئیس اداره دامپزشکی بهبهان اظهار داشت: افراد به طور جد از خرید مرغ زنده خودداری کرده و از مرغ‌های بسته‌بندی شده با تاریخ انقضای مشخص استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.