۱۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در خراسان جنوبی کشف شد.

سرهنگ اکبری جانشین انتظامی شهرستان خوسف  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف با کسب اخباری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده آن دستور ایست دادند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل آن جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان خوسف اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۲ سواری حامل محموله مواد مخدر در قاین

سرهنگ شجاعی نسب جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ابراهیم آباد شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

او افزود: مأموران سواری پژو ۴۰۵ را متوقف و در بازرسی تکمیلی از آن ۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در آن جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به این که در ادامه عملیات یک سواری پراید که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بوده توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار