مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی ۱۰۰ کیلومتر شبکه برق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ های برق در کهگیلویه و بویراحمد با هدف جلوگیری از خاموشی‌ های احتمالی برق، تامین برق پایدار و پیشگیری از نوسانات برق در تابستان امسال درحال انجام است، گفت: ۱۰۰ کیلومتر شبکه‌ های برق فشار متوسط و ضعیف با مشارکت ۵۳ گروه عملیاتی و اتفاقاتی در نواحی ۹ گانه این استان اصلاح و بهینه سازی شد. کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی ۱۰۰ کیلومتر شبکه برق در این استان خبر داد.

معتمدی زاده افزود: برای اصلاح این شبکه‌ها حدود ۱۳۰ نیروی انسانی به مدت یک روز در شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته که در روز‌های آینده همچنان و به طور گسترده انجام می‌گیرد.
 
او از تعدیل روشنایی معابر، اصلاح شاخه‌ های درخت و تعویض مقره با هدف اجرای برنامه‌های پیک سایی تابستان امسال هم خبر داد.
 
معتمدی زاده با اشاره به اینکه ۴۰۰ انشعاب برق نیز بررسی و مشکلات آن‌ها حل شد، اضافه کرد: حدود ۲۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در برخی از مناطق شهری و روستایی هم جمع آوری شده است.

او تاکید کرد: بیش از ۷۰۰ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق نیز تعدیل شده و این تعدیل‌ها هم اکنون ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: کشف رمز ارز‌های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و به طور حتم و براساس قانون با دارندگان رمز ارز‌های غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.