مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: مصرف گاز خانگی در استان با حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب در سال گذشته ۱۳.۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به افزایش ۱۳.۵ درصدی مصرف گاز در همدان  گفت: در بخش خانگی دو میلیارد و ۴۸۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است که افزایش ۱۳.۵ درصدی را در مقایسه با سال پیش از آن نشان می دهد.

او افزود در مجموع مشترکان گاز استان  همدان در بخش های مختلف تجاری ، صنعت و کشاورزی در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۵۶۲ میلیون مترمکعب گاز  مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در بخش صنعتی ۴۷۱ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است، اضافه کرد: در سال گذشته ۶۰۹ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهید مفتح همدان اختصاص یافت.

فیاض با اشاره به اینکه ۳۵ هزار و ۲۰۰ مشترک گاز استان همدان پرمصرف هستند، یادآور شد: ۱۲۴ هزار و ۱۷۴ مشترک استان جزو مشترکان کم مصرف بوده اندکه در سال گذشته ۹۸ هزار و ۴۴۰ قبض گاز به مبلغ بیش از شش میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال مشمول تخفیف و رایگان شدن گازبها شدند.

او درباره واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز تحت عنوان انشعاب موقت نیز اضافه کرد: سال گذشته ۹۶۵ اشتراک غیردائم گاز در استان همدان ایجاد شده است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.