طرح کاهش خدمات در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های خراسان جنوبی برای کاهش رفت و آمد‌های غیر ضرور از شب گذشته اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حضور مردم در پارک ها  کاهش یابد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ ماه از شیوع کرونا می‌گذرد افزود: این بازه زمانی طولانی بسیاری از اقشار را متأثر ساخته و باعث خستگی مردم شده است، به همین جهت تصمیمات ستاد با در نظر گرفتن جمیع این موارد اتخاذ می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه در شرایط موجود با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا می‌طلبد همه ما دست به دست هم دهیم و به قطع چرخه بیماری کمک کنیم، عنوان کرد: در این شرایط، اطلاع‌رسانی درست و صحیح، مهمترین وظیفه ما در حوزه‌های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به موضوع ازدحام جمعیت در پارک‌ها و جاده‌های سلامت به ویژه بعد از افطار اشاره و اظهار کرد: شهرداری‌ها مکلفند با نصب بنر‌های هشدار دهنده در سطح شهر به ویژه در پارک‌ها و جاده‌های سلامت، سطح اطلاعات مردم در زمینه این بیماری را افزایش دهند.

او با تأکید بر ارائه شیوه‌های صحیح در مدیریت کرونا، تصریح کرد: شهرداری‌ها باید برای کنترل شرایط موجود و کاهش آمار جمعیتی حاضر در این فضاها، نسبت به کاهش سطح خدمات و قطع آب و برق پارک‌ها و جاده‌های سلامت اقدام کنند.

فرهادی ادامه داد: نصب بنر و کنترل شرایط در بوستان‌های روستا‌های با جمعیت بالا نیز به عهده دهیاران است.

معاون استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به دستورالعمل دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی، دستگاه‌ها مکلف به رعایت این موضوع هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار