پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در یکی از پارک‌های انگلیس خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس جستجو‌های خود را برای شناسایی و پیداکردن مادر یک نوزاد که در پارک محلی رها شده بود را آغاز کرد. این نوزاد در ساعت ۵.۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در پارک ماندز واقع در منطقه «کینگ نورتون» بیرمینگهام پیدا شده بود. پلیس ویدئویی را منتشر کرده که شاید بتواند به پیداشدن مادر این نوزاد کمک کند. در این ویدئو یک زن جوان در حالی که قبل از ساعت ۵.۱۰ دقیقه مشغول قدم زدن در امتداد خیابان شانون است دیده می‌شود.

پلیس در بیانیه خود گفته است: «در حالی که تنها چند ساعت از تولد این نوزاد می‌گذشت او پیدا شد. این نوزاد در یک پتوی کوچک پیچیده شده و داخل یک باکس بود. او کاملا سالم است و در بیمارستان نگهداری می‌شود. ما هنوز نتوانستیم مادر این نوزاد را پیدا کنیم. ما نگران او هستیم و می‌خواهیم از سلامت جسمی و روحی او مطمئن شویم.»


بیشتر بخوانید


پلیس در این بیانیه از افراد محلی خواسته تا در صورت شناسایی این زن با شماره ۱۰۱ تماس بگیرند.

گفتنی است؛ هنوز مادر این نوزاد شناسایی نشده است و تحقیقات پلیس محلی انگلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۸:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه مهم نیست که مادرش کی بوده و بخوان پیدایش بکنند ! چون مادری که بچه یک روزه رو بزاره تو پارک باید نگذارند به اون بچه حتی نزدیک بشه چون رابطه فرزند و مادر بر اساس احساسات قوی پایه ریزی شده که متاسفانه در این مورد خاص وجود نداره و احتمال اسیب دیدن کودک وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی راحت می توان با آزمایش ژنتیک مادر نوزاد را پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی باید با 101 تماس بگیرند؟!
آخرین اخبار