دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: مانده مطالبات شبکه بانکی در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است.

حمید صفای نیکو دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:در سال ۹۹ از مجموع بیش از ۸۱۳ میلیارد ریال تسهیلات عملکرد شبکه بانکی در حوزه ازدواج با پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال به ۶۷/۷۱۹ نفر انجام شد همچنین  در حوزه اشتغال با پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال به ۱۰/ ۴۷۲ نفر و در حوزه تسهیلات بافت فرسوده با پرداخت ۶۹۷ میلیارد ریال به ۲۸ مورد صورت پذیرفت.

او افزود: همچنین در حوزه تبصره ۱۸ با پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال به ۱/۸۰۵ فقره و در حوزه اشتغال روستایی با پرداخت بیش از ۲ میلیارد به ۲/۷۰۳ فقره اشتغال زایی صورت پذیرفت.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی ادامه داد: مانده منابع موثر شبکه بانکی در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته است همچنین مانده تسهیلات شبکه بانکی در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته بیش از ۵۲ درصد افزایش داشته و همچنین مانده مطالبات شبکه بانکی در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است.

صفای نیکو همچنین با اشاره  به تغییر نکردن ساعت کاری بانک‌ها در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: ساعت کاری کارکنان شبکه بانکی در ایام ماه مبارک رمضان صبح‌ها ازساعت ۸ الی ۱۳:۳۰ خواهد بود.

انتها‌ی پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.