رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش استان قزوین، نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جلیلوند رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش استان گفت: آزمون نهایی ۱۸ هزار و ۶۱ دانش آموز در پایه نهم و ۱۰ هزار و ۸۴۰ دانش آموز در پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: امسال ۱۳۰ حوزه برای برگزاری آزمون دانش آموزان با رعابت مقررات بهداشتی در نظر گرفته شده است که نسبت به پارسال ۵۰ درصد رشد دارد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش افزود: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اندیشیده شده است و والدین هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

به گفته جلیلوند، در انجام فرایند برگزاری آزمون نزدیک به ۲ هزار و ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی همکاری خواهند داشت و ۶ حوزه تصحیح در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آزمون سایر پایه‌های تحصیلی در نقاط مختلف استان با شرایط زرد، نارنجی و قرمز کرونایی به صورت غیرحضوری خواهد بود و تا پایان اردیبهشت ماه آموزش‌های مجازی ادامه خواهد یافت.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.