مقایسه خرید و فروش سهام در بازار بورس اوراق بهادار خراسان در فروردین ماه گذشته با معاملات صورت گرفته ظرف اسفند ماه پارسال نشانگر افت ارزش معاملات در این بازار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار خراسان شامل بازار سهام دو استان خراسان شمالی و خراسان رضوی گفت: ارزش سهام خرید و فروش شده در طول فروردین ماه امسال را در بازار بورس اوراق بهادار خراسان هفت هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال است.

او افزود: این در حالی است که اسفند ماه سال گذشته ارزش خرید و فروش سهام در بازار بورس اوراق بهادار خراسان، ۱۱ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید



مدیر بورس اوراق بهادار خراسان همچنین متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم را در تالار بورس خراسان طی فروردین ماه امسال ۴۲۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: ۲۴۹ کارگزاری در جریان این معاملات شرکت کردند.

خدادوست بیان کرد:فعالیت ۱۴ شرکت استانی در این مدت در تابلوی بازار معاملات سهام این بورس درج شده است.

او تصریح کرد: ارزش بازاری مجموع سهام این شرکت‌های ۱۴ گانه فعال در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی ۸۸۸ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال است.

مدیر بورس اوراق بهادار خراسان تاکید کرد: شاخص کل قیمت بورس در پایان دوره فروردین ماه امسال در بورس اوراق بهادار خراسان به یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.