رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت گفت: هنوز نامه شورای نگهبان درباره موارد اصلاحی طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به دست ما نرسیده است.

امیرحسین بانکی پور فرد رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ایراد شورای نگهبان به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و بازگشت آن به مجلس برای اصلاح ایرادها و ابهام‌ها گفت: هنوز نامه شورای نگهبان درباره موارد اصلاحی طرح به دست ما نرسیده است و صرفاً توییت آقای کدخدایی را دیده‌ایم. بر اساس آنچه در دو روز گذشته از آقای ره‌پیک قائم مقام دبیر شورا و بقیه افراد به صورت شفا‌هی پرسیدیم، در طرح بیشتر ابهام وجود داشته و موارد نیازمند اصلاح در حد طبیعی، قابل حل و مانند دیگر پیش نویس‌های قانونی است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: شورای نگهبان اساس طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را محکم قبول داشت. این طرح ۷۴ ماده دارد که برخی مواد دارای چند بند است و عملاً بیش از ۲۰۰ حکم دارد.

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس همچنین یادآور شد که وارد شدن ایراد به طرح یاد شده منافاتی با اجرای آزمایشی آن در قانون بودجه ۱۴۰۰ ندارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار