مدیر منطقه آبفا مهر شهر گفت: شهرک سهرابیه پس از اتمام عملیات آبرسانی به شبکه توزیع آب منطقه عمومی مهرشهر متصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،کاوس اکبری، مدیر منطقه آبفا مهر شهر گفت: هم‌زمان با ساخت‌وساز‌های جدید، توسعه فضای شهری و رشد جمعیت، توسعه شبکه توزیع آب شهری برای بهره‌مندی ساکنان این مناطق از آب شرب بهداشتی وسالم امری الزامی است وبنابراین عملیات توسعه شبکه آب‌رسانی به منظور ایجاد خطوط ارتباطی و رینگ این مناطق با شبکه توزیع آب شهری در دستور کار قرار گرفت.

اکبری افزود: پیرو تحویل گیری آبرسانی سهرابیه در خرداد ماه سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به تهیه وتدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تأمین آب منطقه سهرابیه نمود.

مدیر منطقه آبفا مهر شهر در این خصوص  گفت: اولین اقدام تعویض لوله جدار و انجام تعمیرات اساسی بر روی چاه تأمین آب منطقه بود، که ظرف کمتر از ۲۰ روز بلافاصله پس از تحویل گیری انجام شد،  برنامه دوم ومیان مدت اجرای خط انتقال به طول حدود ۱۸۰۰ متر لوله با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال بود که عملیات اجرایی آن و اتصال به شبکه سهرابیه در قالب عملیات جهادی در پایان فروردین سال جاری انجام پذیرفت.

او افزود: با برنامه ریزی بعمل آمده مقدمات حفرو تجهیز چاه دوم منطقه به عنوان برنامه بلند مدت در دست پیگیری است؛ که امید است با اجرای برنامه‌های فوق تأمین آب مشترکین شهرک سهرابیه به نحو احسنت انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.