مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان از برگزاری مسابقه سراسری مداحی، دکلمه خوانی و آیات موضوعی قرآن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری مداحی، دکلمه خوانی و آیات موضوعی قرآن گفت: این مسابقه سراسری با همکاری جامعةالقرآن خردسالان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقه برای سنین ۶ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند با شماره گیری ۰۸۱۳۲۵۱۵۵۲۲ و ۰۸۱۳۲۵۱۷۰۲۲ ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان با ذکر این نکته که متقاضیان برای شرکت در این مسابقه تا بیستم ماه مبارک رمضان مهلت ثبت نام دارند، یادآور شد: مهلت ارسال آثار نیز تا عید سعید فطر اعلام شده است.

روشنیان ادامه داد: شرکت کنندگان در انتخاب سبک و دکور موضوعات مداحی، دکلمه خوانی، قرآن، عترت و مناجات آزاد هستند تا یک کلیپ سه تا پنج دقیقه‌ای تصویری تهیه و در ایتا به آدرس @Kumar ارسال کنند.

او گفت: به شش نفر از ورزشکاران برگزیده این مسابقه و شش نفر از سایر اقشار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه استعدادیابی افراد در خطابه، مداحی و دکلمه‌خوانی است همچنین با این مسابقات انس با قرآن نیز بین خردسالان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.