مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با تشدید محدودیت های ستاد ملی کرونا تردد های جاده ای در استان از این هفته کاهش یافت.

صفر صادقی راد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: بعد از افزایش تردد‌های جاده‌ای در استان همدان طی تعطیلات نوروز و تا پایان فرودین ماه، با وخیم شدن شرایط شیوع بیماری کرونا در استان تردد‌های جاده‌ای هم کاهش یافت.

او از اعمال محدودیت‌های بیشتر برای تردد‌های جاد‌ه ای در استان خبر داد و افزود: علاوه برمحدودیت‌های کنونی که برای شهر‌های با شرایط رنگ قرمز شیوع ویروس کرونا هستند، قرار است از اواخر این هفته محدودیت‌های بیشتری برای منع تردد‌ها وضع شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: دیروز تردد‌های جاده‌ای استان با ۴۶۱ هزار و ۲۰۰ مورد ۷ درصد در مقایسه با روز مشابه پارسال کاهش داشت و میزان وورد و خروج خودرو‌ها به استان هم با ۴۱ هزار و ۱۰۰ خودرو در مقایسه با پارسال ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

صادقی راد بیان کرد: دیروز جاده سه راهی همدان به بهار با ۳۱ هزار خودرو طی ساعت ۱۸ تا ۱۹ پر تردد‌ترین محور جاد‌ه ای استان بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.